Monday, August 23, 2010

untuk jali! so sweet!

hai!

Nama saya mimee shafina bt jamil. Saya ialah kawan baik ghazali. Sbenarnya saya dalam class editing! Saya memang suka buli ghazali. Saya mintak maaf eh jali eh? Heheheh.

Dia tak tahu saya tulis kt blog dia! Jali, if da baca nanti, blh cal and ckp dgn aku, 'siot ko!'

Ha sebab tu lah i tak takot dgn dia. Dia marah mcm mana pun, dia tetap nampak cool! Hati dia sakit macam mana pun, muka dia relaksss je. Org kenakan dia pn, dia senyum je. Macam tadi, i panggil dia duduk sebelah i sebab i duduk sbelah budak class i yg dia kata nk try tu! Haha i tahu ah mmg dia main2 je pun. Tp i saje je nak kenakan dia. Ha merah muka kau! Haha

I betul2 sayang jali macam seorang kawan biasa! Kalau jali ada girlfriend, im very happy for him! Tapi i sangat marah ah kalau gf dia main2. Sebab dia terlalu baik utk dipermainkan.

Lepas tu jali paling senang nak mintak tolong. Kalau sem lepas, dia duduk puncak. And memang lah datang mengada aku, memang tak ah aku nak g kandang jalan kaki kan. And jali baikkkkk sgt mesti bwk i! Terima kasih jali. Sampai sekarang pun dia memang seorang yang baik.

Tadi before clas editing, i tido. I ingat nk text jali dulu. Tp sbb dah ngntuk sangat, i tertido. Tiba tiba jali temasuk dalam mimpi i! Hahahahahahaha! Nak tahu, i mimpi dia jadi bapok sebab dia da kecewa dgn prempuan. So dia nak carik boyfriend. Sumpah dalam mimpi tu kau memang lembut kawww doh jali. Hahaha

I harap i dengan dia akan kawan sampai bila bila.:-)

No comments:

Post a Comment