Friday, August 20, 2010

new life began! :)


bismillah.


ok sebenarnye baru bgn tido lepas jumaat td.

haha memang la pleasure sangat hidup ak sekarang. memang terbaik ah ak rasee. actually dah 2 hari pegi memancing jek, hahahah. so interest ak memang kat ikan jepp sekarang niyh :P


about study, aku maken rajen nak p class, buat asgment pe sume..cehh.hahaha even though report practical tak buat lagi and next week da kena hantar. tapi boleh, mesti sempat kalau weekend ni ak buat. setakat ni xde asgment yg tertangguh lagi. aminnn :)


so class pagi tadi memang sangat bosan sampai ak rase nak kua jek dari tuh and choww. hahahah. bpak ah ader plak task konon2 bace berita kat depan class. hahahha memang la ak failed bende2 tuh. tapi ramai gak yang sungguh sungguh ak tengok tadi :D


love life?

hahaha. ak rase ak memang tak harus ade gf langsung, sebab bila ader mesti tak tahan lama. and aku rase tulah kesilapan terbesar aku. ak pun tak tau kene sumpah padia pn tak tau. so better be single dari mengundang macam macam masalah. pening duk pk jek, tapi tak dapat ape ape pun. so kepada yang berkenaan saya minx maaf lah dari hjung rambut smpi hjung kaki atas segala act or tingkah laku sepanjang berkenalan dengan saya. minx maaf sebab tersentuh, terpegang, terguna and semua ter lah. kekadang diri sendiri pun tak perasan sebab saye ni manusia biasa jek yg tak lari dari kesilapan. ok mlas nak cte dah :P


so, keja ak sekarang. just guna masa yang ader untuk perbetulkan ape yang kurang sebelum2 ni. =)


live life to the max* eh mcm kenal jek bnde ni.haha

so gudluck and semoga tuhan permudahkan segala urusan. aminn

No comments:

Post a Comment