Tuesday, August 17, 2010

today story...

ok arini cuace sangatlah sejok, hujan memanjang sampai bape kaly ak tido.
nak bangun beratlah sekali.
hahah.
ok, arini ak tak peg class etr.hahaha*mentang2 lect baik, ko mengade eh :P
soo today feels so lame, ak terperuk kat uma ni berteman katil yang sedap nih sepanjang masa. so tomorrow ak xd class, aper nak buat esok niyh??
ni sebab bosan sangatlah ak menulis, sampai da tak tau nak buat aper.
so cmni la prasaan ak hari ni.hahah siap ader lagu :D



so lagu sbnrnye memang aku minat pun and of course ble ak minat mesti ada dalam phne.haha*ader kene mengene ngan katil jugak kan kan?hahah

so about my life skrg, ak rase ak ni ader PMS kot.hahahahaha
mood ikot cuaca dah sekarang. gle ah jaly :D
ak dari hari tuh nak photoshop kat membe ak tapi duk tangguh tangguh jek*macam biasa aku x)

ohh lupe, tadi bestfriend ak call. ajak buka puasa la pule esok kat umah sewe dia kat resak. ak macam..urghhh mlas pn ader, nak jge haty pn ader.
sejak kejadian yang hampir musnahkan masa depan aku tuh. tah la dgn membe membe baik aku sekarang pun ak dapat rasa lain dah sikit. sebab dah tak duduk sekali kot.
aduhh tak suka betol lah rasa mcm ni. padahal diorg takde pun buat salah kat aku, cume kekadang tuh ak rasa segan nak lepak, pg mane mane ker. ishhh pelik pelik jelah aku.

cuma sekarang aku rindukan hidup aku yang dulu, happy with friends, happy with everyone :) i dont know what should i do.
gle bosan lah.

sekarang time posa, memang da macam naga gila aku smoke.haha balas dendam sebab tak dapat satu hari. konon nak slow kan sket*xde maknenye.hahah

ok ak xtau nak membebel aper lagi
i just want to be happy thats all folk :))

No comments:

Post a Comment