Sunday, August 29, 2010

mengidam nak tengok :P


okey ak rase da lame sangat citer ni ak tak tengok sebab last ak rase time part bpe tak ingat, tapi first time ak tengok tak silap aku time baru2 abes skolah.haha :D
tapi semua jangan salah sangka tengok dari poster dia ni ok? :P, ini bukan crite lucah or what. but bagi aku, memang ade value beneath crite ni. and of course jenis aku memang la suka sangat crita love love ni.
crite memang dari british, sbb dia punye ascent memang kaw kaw pekat mcm ape tah. sampai ak tergelak gelak bila tengok. and crite ni banyak lah unsur-unsur poetry sket, xdla banyak tapi ade la some words dia yang menjadi inspiration dlm membuat poet2 english ni.hahahaha
tak de la terer but, meaning dia sangat mendalam. and aku suka mcm tu plus ad sarcastic sket and tu memang feveret aku.hahaha!
bila aku tengok citer ni, memanglah buat aku banyak fikir. 'what is love anyway?' hahah tapi bukan bermakne ak ni dah patah semangat nak bercinta ape sume. tapi tulah, memang kene la kan dengan semua situation orang yang tengah hangat bercinta :D
tak pecaya korang tengoklah, nanti korang akan berfikir jugak :)
bye!

No comments:

Post a Comment