Wednesday, September 8, 2010

overhaul rumah :D

aku dari semalam tak tidonye
last last ak rase nak ajak krenteng kemas rumah.
haha
memang jadik, dia basuh baju aku kemas rumah.
macam-macam la aku sental tadi, dari ke lantai sampai la dinding
ahahah

eeeeeeeee excitednyer nak raye!
tak sabar nak tunggu family gathering balek ramai-ramai kat umah!
tu jek yang boleh buat aku happy!

tapi sedih jugak sebab posa dah abes..huuuuuu
sekejapnye rase! =(

bout raye, aku rase ni tahun kedua aku beli baju melayu
hahahaha!
kalau tak sket pn aku tak heran nak beli setiap tahun
tah tetibe taun ni aku bersemangat pule nak pakai..
siap ngn sampin bagai.
tak sabaaa nak pakai pagi raye nty! :D

tapi kepale pun da vibrate, dari semalam tak tido then tros kemas rumah.
tapi layan jugaklah, dari ak takde buat ape ape :P
so mission accomplished! :))
sket lagi nak touch up, nak hampar carpet, nak pasang langsir
hahaha excited gila aku!

good morning to me!
tak tau nak tdo kul bpe japg niyh!
bye!

No comments:

Post a Comment