Tuesday, September 14, 2010

2 weeks yg happy :)

ok, ok!
me and my bestfriend mimee.
i dont know
we're become more sweet than ever.
habes bersemut semua.hahaha
and paling best skaly we both tak saba nak jumpe on next monday!wee! :D
because dah promise nak buat something!
hahah ape dia? rahsiaaa :P
tapi memang sepanjang 2 weeks niyh mmglah ak txt dia je.
dari aku bukak mata(petang) sampai tutup mate(pagi)
hahaha sampaikan kena marah dengan dia sebab bangun lambat sangat..
takottt macam rimau.grrrrr :P

and aku rase maken rapatlah dengan ko mimee.
hahaha
nie belom tua lagi dah rapat cmni.hahaha
kiteorang siap harap dapat mimpi masing2 sebab da lame rase tak jumpe.
dapat jumpa dalam mimpi pon jadilah.hahaha
and and even ak yang mimpi weird* pasal dia pon aku citer.hahahaa
mimpi ape? rahsiaaaa lagiii.hahaha

and dia banyak send gamba bagi aku jeles tak dapat rase raye kat kampung.hahah
siottt!
paling noticed skaly everything i'll do i'll told to her and so do her.
macam couple plak tapi bukan. :P
and aku pena terfikir, 'are we crazy??' hahahahah memang pon! sebab we're totally different dari semua orang! and i always hope we're happy like this for a long time taw! :P

bye!

No comments:

Post a Comment