Friday, September 17, 2010

new term! :D

ohh god, sekarang memang ak happy berganda ganda.hahaha ofcoz sbb my only 'special friend' mimee shafina.

becakap pasal special friend, thats our new term!haha and ak rase tak pena org buat mcm ni lagi if ad pon tak sme mcm kteorg :P ape yg special? ok sebab 2 weeks mid term ni memanglah i treat her like my love one.ehe ill called her sayang, musyuk2 and then every time dia nak tdo memang wish mcm2, including muah muah, ill see u in my dream and mcm mcm lah. i told i love u and she told me i love you more..hehe sweetnya macam kilang gula.ehe walaupun mmbe clas sarcastic dgn kteorg but we're taking that as supportive compliment :P EH ADE KER AYAT TU? hahaha. ad yg post kat mimee 'ak bg kilang cekelat boleh?' hahaha memang siot.

but important is only us know what we are actually. kan shafina?ehe tu name letak dlm phone :P

haha bye!

ohh forget rose! i love you, give me strenght!
from : jack :P

I LOVE YOU MIMEE SHAFINA MY SWEET GIRL <3

No comments:

Post a Comment