Monday, October 4, 2010

cerita sendirian :P

okey sem ni nak abes da dowh!!!
cepat gle, asignment maseh banyak tak proceed lagi.adoi maty aku cmni.

sementare itu..

heheh, ouh nak citer sket, sem ni kebanyakan nya semua benda baru.
classmate baru(jadi junior balek), kawan-kawan pun ade la baru sket.hahah
duk tang mana2 pun ada(ehh, da start loghat kedah pule) :D
ok story about my classmate yang baru, hee saye seperti biase memang lah pemalu orangnyer selagi orang tak tegur, selagi tu laa maluu gile vavi.haha bukan sombong, tapi thats me :P
but once dah kenal, macam dah kawan 5-10 tahun.hahah
so far, memang feels good laa setakat nie.
sebab dorang friendly giler sampai aku sendiri tertanye2, bia betol?haahah
tapi memang environment barulah dapat rase ini sem.
then baru nak rase, tup tap taw2 nak abes sem dah.adeii
tapi takpe, sem depan ade lagi dengan dorang. maybe time tuh laa nak lebih rapat dengan semua orang..
and btw, next sem pun lagilah ramai kawan-kawan satu batch yang akan takde kat puncak.aduhai sedihnyer... :( tapi ape ape pun aku doakan semua budak2 class ct112 part 6 niyh berjaya tak kira ape pun diorang buat. and im gonna miss u all sementare aku meneruskan perjuangan di puncak sendirian aduh sedih sedih! and aku rase bertuah sengguh dapat kenal korang selama 3 tahun niyh. :)

I WISH ALL THE BEST FOR YOU CT112/PART 6 2010!!!
THANKS FOR BEING MY FRIENDS :)

No comments:

Post a Comment