Wednesday, July 25, 2012

Ramadhan 2012

Alhamdulillah sebab tuhan bagi kesempatan lagi untuk aku berada dalam bulan ni ;) actually ni lah bulan paling feveret aku, tah everything seems so different. Suasana, perasaan tu lain macam sikit.

Sekarang ni dalam pukul 3.58 pagi 26th July 2012. Dah 6 days ramadhan pergi meninggalkan kita. Haish mula la ni rasa cepat. Hari ni entah kenapa aku boleh nak tulis pulak aiyak :s okay xleh tidur actually hehe. Esok nak kerja pulak tu memang tak la kan nak tidur dengan senang hati.

Haa btw happy birthday to Sharmila Illani. Wahh who is she? Hehe shhh. Semoga awak dirahmati Allah :)

Tapi.. Err nothing :) i love you so much!
Saya tenga cuti sekarang ni, haish lamanya rasa nak hadap cuti ni. Cuma sekarang aku harap sangat sangat result aku gempak nanti haha perasan. Insyallah.

Panjang lagi perjalanan ni...

Cuma aku harapkan semua berjalan dengan lancar lah hendaknya. Sekarang ni memang silent mode sket, dengan kengkawan dengan semua lah. Kekadang tu ada jugak rasa rindu dengan classmate masa diploma dulu, but semua dah ada dengan commitment masing masing so kenalah faham.

But somehow, i still remember that perjanjian. Ahh i think ( ) wouldn't give a damn about it. Right? Semoga bahagia jelah okay...

Susah lah nak tidur sekarang, hai letih nak melayan mata ni.

Semoga dengan kehadiran bulan mulia ni, aku doakan korang bahagia dengan kehidupan masing masing. Tak mau gaduh gaduh tak mau masam muka okay?hehe

May Allah bless you.

No comments:

Post a Comment